login

kik vagyunk

az alapítók

A Nouba rendezvények személyzetének biztosításával, kölcsönzésével foglalkozik.

 

Kiváló hosztokat és hoszteszeket biztosítunk vállalati rendezvények, promóciós értékesítési kampányok és a vendéglátóipar számára. Ezen túl irodai recepciós személyzetet is kínálunk, akár határozott, akár határozatlan időtartamra.

 

Nice to meet you.

 

Egy egyszerű megfigyelés ösztönzött arra, hogy megalapítsuk a Noubát. Abban hiszünk, hogy a rendezvényszervezés területén megfelelő személyzet biztosításával jelentősen javítható a szolgáltatás minősége. Ennek a kihívásnak akartunk megfelelni.

 

A Nouba alapítóiként pontosan tudjuk, milyen hatalmas erőfeszítéseket kíván a vállalatok és szervezetek részéről az, hogy beszéljenek a termékeikről, márkaidentitást alakítsanak ki, vagy növeljék a fogyasztói tudatosságot.

 

Ezeket a célokat persze sokféleképpen el lehet érni, de végső soron mindig az emberek közötti kapcsolatteremtésről van szó. A rendezvények, konferenciák, kiállítások, zenei fesztiválok, sportrendezvények, reklámkampányok, utcai marketing akciók és termékbemutatók mind eszközök arra, hogy értékrendet kommunikáljunk a célközönség felé.

 

A Nouba hozzá akar járulni az Ön sikeréhez!

 

A mi feladatunk olyan hoszt- és hosztesz-megoldásokat biztosítani az Ön számára, amelyek bizonyosan növelik vállalata márkaértékét. Odafigyelünk rá, hogy az általunk biztosított személyzet rendelkezzen az Ön által megkövetelt készségekkel. Mindent megteszünk azért, hogy a velünk való együttműködés könnyű, eredményes és költséghatékony legyen. A tevékenységünk nagyon specifikus, de ezen a szűk területen kiválóak vagyunk.

 

 

További információkat talál a Noubáról a céginformációk oldalunkon.